KONKURSY I OLIMPIADY

Studia podyplomowe

 
Hemarex
 
Super Mind

Ostatnio najpopularniejsze

Kup ciuch - zostań filantropem
 
Kategoria SGH

Dwóch absolwentów SGH założyło firmę, która każdemu pozwala wspierać potrzebujące dzieci. Kupno koszulki polo sygnowanej logo Pridetag oznacza, że druga koszulka trafia do wychowanków domów dziecka lub innych ośrodków opiekuńczo-wychowawczych.

Wojciech Tulwin i Thomas Krol ukończyli kierunek International Business w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Obaj zakładali SKN Zarządzania Modą – Fashion Management Club i obaj działali w nim przez cały okres studiów. Kilka razy w roku organizowali rozmaite projekty związane z tematyką marketingu mody oraz zarządzania marką na rynku odzieżowym. Największym z takich projektów był Fashion Day, podczas którego studenci mogli obejrzeć pokazy mody młodych projektantów oraz spotkać się z ekspertami z branży, którzy w tych dniach przeprowadzali warsztaty i szkolenia. Po studiach obaj studenci wykorzystali te doświadczenia zakładając markę Pridetag.

Obecnie do internetowej sprzedaży trafiła kolekcja Wiosna/Lato 2012. „Pridetag to nie tylko nowa marka powstająca na polskim rynku, ale przede wszystkim idea, która jednoczy wokół istotnego celu społecznego. Kupując produkty z logo Pridetag nie działasz wyłącznie dla siebie, ale zyskujesz świadomość, że robisz coś wyjątkowego. Już od pierwszego zakupu   możesz być dumny z tego, że wspierasz marzenia osób, które w sposób szczególny potrafią docenić nawet najmniejszy gest pomocy” – mówi Wojciech Tulwin.

Projekt wystartował pod koniec kwietnia. W ciągu jednego miesiąca  klienci kupujący odzież marki Pridetag „ubrali” już 15 potrzebujących dzieci. A licznik cały czas bije. We wrześniu firma planuje wprowadzić do oferty nowe produkty, a wkrótce jej odzież znajdzie się w sklepach multibrandowych w największych miastach w Polsce. W tej chwili ciuchy z kolekcji Pridetag dostępne są w Internecie.

„Doświadczenia i rozległe kontakty zdobyte przy zakładaniu własnej organizacji studenckiej pomogły nam w podjęciu decyzji i rozpoczęciu kariery w branży odzieżowej. Umiejętności analityczne w połączeniu z kreatywnością są według nas kluczem do osiągnięcia sukcesu” – mówi Wojciech Tulwin.

 Materiał o Pridetag na YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yXYTSb70aVQ
www.pridetag.com

 
Copyright 2024 interwizja.edu.pl.
Copyright © Interwizja.edu.pl 2006 - 2016. Wszystkie prawa zastrzezone.